fredag 30 maj 2008

Dan före dan före dopparedan!

Nu borde kajaken vara packad på gräsmattan med all torkad mat, tvättade kläder, sladdar och annat. MEN det är den inte! Det ligger några påsar runt och en sovsäck. Jag har inte kommit riktigt så långt som jag hade tänkt. Det är ca 18h innan jag ska åka från Skrivargården så kanske att jag hinner. 
Hela dagen har gått åt till att förstå sig på min Nokia N82 och programmera Trackers GPS program. Inte helt lätt med svenska instruktioner och finsk (eng. pratande) support som hade sina instruktioner på finska... men, jag löste det! 
Igår var det inköps dag. Nödraketer, sladdar av olika typer, solkräm mm köptes in. Jag måste medge att jag blir matt av det tekniska som ska fixas och funka innan det bär av. Jag tror det är under kontroll och nu ska jag packa packa packa hela natten lång :) 
Jo, jag är med på Correns första sida idag- galet!

1 kommentar:

Ulrika Johnsson sa...

LYCKA TILL Johanski Bublanski!
Hoppas vädergudarna är med dig. Vi ses förhoppningsvis längs norrlandskusten!
Kram Ullski